- Gårdagens fläskfilé

.. sitter jag just nu och mumsar på, äter även en massa grönsaker och liiiiite, lite pasta för att dryga ut lite. Det är jävligt gott, min älskling kan laga mat minsann!

Klockan är just nu för tillfället 05.54 och det var något som jag skulle skriva men jag glömde bort det lika fort som det tog att logga in.
Ska förresten skaffa en till blogg, lisagoescrazy.blogg.se/NÅGOT eller en helt ny blogg bara, och göra den till en fotoblogg, yäääy! Kul att se hur man utvecklas liksom :)

Nu hade jag tänkt äta klart, se ett avsnitt HIMYM och kanske leta upp några kläder att ha på sen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu