- finally

Nu är jag äntligen på skolan. "Äntligen", höhö. Försov mig och sen blev allt fel, men det slutade med att jag tog bilen till boden iaf och sen är ändå läraren på något möte så jag hade tur idag!

Idag ska jag fan se till att fota lite utomhus, Camilla lovade ju att ställa upp som testkanin. Och senare ikväll är det kvällsöppet i stan med massa rea överallt (?) så jag tänkte åka in och vifta med kortet hehehehrwheheheh....


Och JUSTE, jag löste Raw-problemet också. Det var en heeeeelt annan inställning som jag tydligen har ändrat på. Nu har jag lärt mig det också. lol. Fail på mig.

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med :)

Kika in bloggen senare ikväll för att se om du vann! Vinner du inte idag så kommer en ny chans imorgon :)

2010-09-29 @ 11:05:14
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: liindblaads

cha! få dagens skratt, lyssna på klippet om en uppsats om en ko :)



/liindblaads

2010-09-29 @ 12:38:38
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu