- 2cool4school

Höhö, det lönar sig tydligen att driva om Kissie. Nog fick jag allt några besökare extra, hehe..

Kom iaf just hem från stan som haft kvällsöppet. Blev en snabb timma med darl och jag hann minsann få med mig värmeljus som doftar äpple, 4 par örhängen, varav ett par liknar den där saken som man öppnar och stänger dragkedjor med (dom är även chockrosa, love it!), och resten var silverörhängen :)

Sen köpte jag en parfym också, naaaajs. Osammanhängande inlägg men jag är lite stressad för jag vill gå och soooovaaaaaa. Måste upp före fan imorgon. skooola ♥ ... not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu