- my day

Har hittat en ny låt, som jag älskar. Den är så bra. Och en till låt, som också är bra. Sen har jag hittat tillbaka till Shinedown. Älskade Shinedown. Att musik kan göra så mycket.

Har tvättat kläder idag. Det är ungefär allt jag gjort. Eller ja, mellan varven har jag väl suttit vid datan. Som vaaaanligt.

Imorgon då? Jaa, imorgon drar jag väl till en kompis och blir fotad. Spännande, jag är väl inte den mest självsäkra personen man kan ställa framför en kamera. Så det ska bli intressant att se hur det går haha ^^ Nämen, det blir nog bra :) Ska till stan en snabbis också, det får jag inte glömma..

Nu, nu ska jag försöka ta mig till coop. bye.


 

I'm a little dysfunctional, don't you know..

 

We're smiling but we're close to tears, even after all these years..

 

 


Snygg frilla, hehe ;););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu