- Vad har hänt?

.. jaa, det var en bra fråga! Nog har det väl hänt ganska så mycket men jag har bara inte haft tid till att blogga om det.. Eller jaa, tid och tid - det handlar nog mer om att jag inte har haft lust ;)

Jag har iaf hunnit med att fylla 20 år. Det firades med middag och tårta och sånt, tyvärr så fotade jag inte så mycket. Det var mest min lillebror som flög omkring med sin nya HTC och fotade mig när jag var som fulast. Typ.
Jag fick iaf en hel del pengar (som ska till min nya kamera!), en mascara, MANIKYR, ett guldhalsband, och 300 kronor presentkort på systembolaget. Visste inte ens att det fanns att köpa, men tydligen.

 



Sen blev det Malins tur att fylla år. Hon blev hela 22 år ung, endast fyra dagar efter mig :)
Hon fick en vattenkokare av Emma, jäkla najs present. En sån ska jag önska mig till julklapp ;););)

Nöjd!



Sen har jag färgat håret också. Nu ser det iaf inte sååå hemskt ut. Jag hatar fan frisören som klippte mig, ska aldrig mer gå dit! Ericssons frisör blabla, vad det nu heter. Dom suger! Men har ingen bild på håret så ni får helt enkelt klara er utan, maha.

OCH så får vi inte glömma att senast i.. om det var lördags? Jo lördags, så körde jag raggarbil! Eller som farmor sa "man ska inte kalla dem för raggarbil, det är ett så nedvärderande namn. Sportbil är bättre". Hahah!



Nåja, det var väl allt trot jag. Just nu är det ungefär ÅSKA och jag är ungefär LIVRÄDD för åska! Det mullrar jättehögt och blixtrar till hela tiden. Fyfaaaan! Eller vänta, nu ser det ut att bli soligt :D Yäääy!

/Fegskit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu