- I brist på annat blir det självplågeri..

Kanske borde ta och uppdatera lite oftare kanske? Vore nåt kanske? Haha..

Är iaf hemma hos morsan, Gurra är på jobbet och slutar inte förän 11 ikväll. Vad tusan ska man hitta på? Funderar på att använda epilatorn istället för rakhyveln till benen idag, men det känns... Jaa, lite motvilligt eller något. Fast det kan ju inte göra lika ont som när Gurra använde epilatorn på magen förra veckan. Fyfan så jag garvade! Det var kul, skadeglädje är den enda sanna glädjen har jag hört. Filmade och tog lite bilder, hans mage var knallröd flera timmar efteråt. Hihihi...




Kanske ringer Malin och frågar om hon vill hitta på något senare, rätt kul tjej det där. Eller så letar jag bara upp hennes adress och våldgästar, mina stalker-skills är rätt höga... ;)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha eller hur ;)



haft en bra kväll bejb?

2010-07-23 @ 00:43:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu