- Today

Wiho, tjäänna bloggään! hahahaha.. Nää.. Alltså hur börjar man ett "dagboksinlägg" på bästa sätt? Låter ju så knäppt att bara liksom "Idag har jag blablabla", man kan väl inte bara börja beskriva dagen. Eller?

Nåja, beskriva dagen. Det hade jag tänkt göra, hehe. Har först och främst varit hemma. Tror att jag klev upp klockan 8. Sen satt jag bara vid datan några timmar och lekte med kameran tills jag blev tvungen att tvätta massa kläder. 5 fulla maskiner rättare sagt! Det behövdes, fanns typ ett rent plagg hemma om ens det.

Tropical burst, luktar mums!


Efter att jag utfört den otroligt roliga sysslan gick jag ut och postade ett brev, köpte snus och sen for jag till luleå. Väl där mötte jag upp Alex som skulle köpa hårfärg och sedan drog vi till Malin som väntade snällt på oss. Var typ party hos henne när vi kom dit, höhö. Synd bara att jag var tvungen att åka innan jag hann se slutresultatet av klippningen! ALEX, lägg upp några bilder på fejjan nuva ;)


Sedan hämtade pappa upp mig med fintaxin och då drog vi till kyrkbyn där jag fick maat. Nå kött med stekt potatis, mumma. Sen hämtade darling mig och nu sitter jag här. Höhö. Ska typ sova nu, måste orka med LK imorgon! Hade tänkt vara nykter hela helgen och typ vara chaffis men imorgon vet jag inte. Har som inte riktigt bestämt mig ännu. Får höra med Malin &company om jag får hänga med dom :)

Dyrt med taxi :(

Typ nyaste bilden på mig, hehe.. Vadå små ögon!


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: okej! :) på så vis ;)

2010-08-05 @ 18:10:15
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: madde

mysig blogg! :)

2010-08-31 @ 11:37:44
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: jussahleverfritt.

Fin blogg :]

2010-09-03 @ 14:11:07
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu